Megközelíthetőség

  • 7622 Pécs, Nyírfa u. 24.6
  • Tel.: 72 / 315-331
  • Fax.: 72 / 510-659

 

Az RG-Net Kft. munkáinak minőségét az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer szavatolja.

Gyors kapcsolat









Hirlevél




RG Cégcsoport

RG Net Kft. - hálózati eszközök, gyengeáramú villamosság, megfigyelő kamerákRG Net Kft.

www.rgnet.hu

RG Networks Kft.RG Networks Kft.

www.vannet.hu

MV NetSystemsMV NetSystems

mvnetsystems.hu

RG StúdióRG Stúdió

www.rgstudio.hu

 

Ügyfélhívó rendszer

 
Ügyfélközpontú cégek, vállalatok folyamatosan találkoznak azokkal a problémákkal, amit a hosszú sorokban várakozó emberek és a kiszámíthatatlan várakozási idők okoznak. A feszültség, stressz mind a vevők, mind a beosztottak között, ami a hatékonyság csökkenéséhez vezet.

Az ügyfélhívó rendszer ideális megoldás a napi vevőforgalom irányítására. Segít a várótermi eligazodásban, folyamatosan növeli az előreláthatóságot, tervezhetőséget, ami egy hatékonyabb és minőségi vevőszolgálat irányítást eredményez. A felhasználói körtől (egészségügy, államigazgatás, pénzintézetek, telekommunikáció, ipari szolgáltatóktól) érkező folyamatos visszajelzések arra késztették a fejlesztőket, hogy kidolgozzanak egy olyan terméket, melyben a mai technika révén, fejlett elektrotechnikai megoldások és friss design ötletek valósulnak meg, valamint korszerűbb műszaki paraméterei, illetve bővebb szolgáltatásai révén minden felmerülő igényt képes kielégíteni. Az erős és megbízható gyártói és fejlesztési háttérnek köszönhetően rendszerük elemei szabadon konfigurálhatóak és fejleszthetőek az egyedi igényeknek megfelelően, így a technika fejlődésével a rendszer sokáig nem válik elavultá, mivel a változásokkal azonos léptékben alakítható. A szolgáltatások a jegykiadó kijelzőjén korlátlanul megjeleníthetőek, könnyedén változtathatóak. Jól láthatóan és közérthetően kerülnek megjelenítésre azok a különböző ügyintézési lehetőségek, melyek közül választva az ügyfél megkapja a jegyét.


A rendszer elemei:

  • érintőképernyős jegykiadó terminál
  • hardver hívóbillentyűzet
  • kis kijelző
  • összesített kijelző
  • szoftver licenc
  • kommunikációs panel
  • elosztóegység
  • tápegység
  • egyéb opcionálisan választható rendszer elemek
Az ügyfélhívó rendszerek működése
Az ügyfélhívó terminál kijelzőjén megjelenő menüből a megfelelő nyomógomb megnyomásával vagy az érintő képernyő használatával kiválaszthatja a kívánt szolgáltatást.
Az ügyfélhívó / jegykiadó terminál kinyomtatja és kiadja a jegyet, mely legalább a kiválasztott szolgáltatást és az ügyfél sorszámát tartalmazza, amint az ügyfélszolgálatos munkatárs az ügyfél hívására készen áll, (pl. befejezte az előző ügyfél kiszolgálását) az ügyintézői kezelőpulton keresztül jelzi a kiszolgálónak.
Ekkor az intézményben elhelyezett várótermi és ügyfélpulti számkijelzőkön megjelenik a következő behívott ügyfél és a kiszolgáló pult sorszáma.
Az érintőképernyős jegykiadó terminál az ügyfélhívó rendszert az egész hivatalra kiterjedő információs szolgáltatással ruházza fel. Ez lehetővé teszi, hogy az ügyfél már a belépés pillanatában, a sorszámkéréskor megszólítható legyen és az ügyintézéshez szükséges, valamint az ügyfélszolgálati-irodával, a hivatallal, vagy bármely más, a városban működő közintézménnyel kapcsolatban hasznos információkkal láthassák el. Használata azért is előnyös, mert ezáltal nem az ügyintézőknek kell ezt a feladatot ellátniuk. Az ügyfeleket így ritkábban kell elküldeni, például hiányzó iratokért, okmányokért, továbbá előre felkészíthetőek a megszokottól eltérő szituációkra, mint például a rövidített nyitva tartás egy bizonyos napon. Az ügyfelek tájékoztatására szánt adatok egyszerűen szerkeszthetőek, könnyen az arculathoz szabhatók és a jegykiadón megjeleníthetőek.

A jegyen feltüntetésre kerülhet:

  • a sorszám
  • a választott feladat,
  • az érkezési idő,
  • a dátum
  • az ügyfél előtt várakozók száma.
  • köszöntő, vagy üdvözlő szöveggel,
  • logóval is,
  • minden egyéb információval
Biztosan mindenki találkozott már a hivatalokban szinte állandóvá vált órákig tartó sorban állással. Ismerős képként jelenik meg szemünk előtt az idegesen óráját bámuló, türelmetlenkedő ügyfél. A hatékonyabb munkavégzést, és ezen kellemetlenségek csökkentését segíti a rendszer által biztosított előzetes időpont foglalás lehetősége. A városban és a környék településein lakó ügyfelek elkerülhetik, hogy feleslegesen menjenek be az irodába, ahol a zsúfoltság miatt esetleg nem kerülnek sorra. Ehelyett előre kérhetnek időpontot, így biztosak lehetnek, hogy a megadott időpontban fogadja őket az ügyintéző.
Az ügyfélhívó rendszer és az előzetes időpontfoglalás elsődleges célja, hogy az ügyfélszolgálati iroda működését optimalizálja. Ez azt jelenti, hogy az ügyintézők a nyitvatartási időben a lehető legtöbb ügyfelet legyenek képesek fogadni, miközben az ügyfelek elégedetten várakoznak, majd távoznak az irodából.

Az előzetes bejelentkezés az alábbiak szerint történhet:

  • Telefonos időpontkérés
  • Internetes időpontfoglalás
  • Személyes időpontfoglalás a helyszíni ügyintéző segítségével

Statisztikák követése

Az előzetes időpont foglaláson kívül a jobb előre tervezhetőséget segíti a rendszer által nyújtott statisztikai nyomonkövethetőség. Melyek által felmérhető az egyes feladatok iránti igény, teljesítésükhöz szükséges munkaidő, illetve az egyes ügyintézők teljesítménye. Ezek az információk lehetőséget nyújtanak az ügyfélforgalom optimálisabb tervezésére.
Az ügyfélhívó vezérlő számítógépén az ügyfélforgalom statisztikai adatai megtekinthetők. Ilyenek: várakozók száma, kiszolgált ügyfelek száma, átlagos várakozási idő. Ezeket a statisztikákat az ügyfélforgalom követéséhez, kiértékeléséhez lehet felhasználni.